dilluns, 1 de març del 2010

ALENYA, l'Incroyable Cirque du Farfalle



Aquest dissabte l'actriu vigatana Sònia Pintor actuava a la Catalunya Nord i l'Eva em va convèncer de que era el moment indicat per anar a veure-la! Actuava amb la companyia Bruit qui court (http://www.bruitquicourt.com/) dins l'activa i complerta Saison Culturelle 2010 del petit poble de 3000 habitants d'Alenya, situat just al sud de Perpinyà. Al superguapo i cuidat espai Marcel Oms la companyia va oferir el molt bon i divertit espectacle clown-burlesc "l'Incroyable Cirque du Farfalle" que va agradar a la totalitat del divers i multigeneracional públic que va omplir la sala! Un espectacle de gran qualitat especialment si tenim en compte que es tractava d'una reestrena d'una obra ja creada per la comopanyia que havia estat reposant en stand by durant anys. La nit va finalitzar amb un tastet de vins al marc incomparable de la sala annexe, una antiga bodega minuciosament restaurada i reformada.

Si, si, som molt macos i simpàtics els catalanets però encara ens queda molt, moltíssim per aprendre de l'avançada societé française!!!

1 comentari:

Unknown ha dit...

Bones Santi!
Soc Guillem Crusats, estic fen la guia de Savassona i l'altre dia repasant les ressenyes amb en Serra i companyia... em falten els noms d'uns boulders que vas obrir tu. concretament son 2 o tres linies que hi han derrera la piramide obertes fa poc, No ser si m'en descuido algun mes...
si em poguesis dir els noms i els graus,

Merci
Salutacions