dilluns, 29 d’agost del 2011

PREMI INTERNACIONAL TOSSA DE MAR DE PINTURA RÀPIDA, 55a. edició


Tenia els olis desenterrats pel taller aquest any si que vaig pensar a anar a la 55ena. Edició del Premi Internacional Tossa de Mar de Pintura Ràpida (http://www.tossademar.com/ pinturarapida2011.htm) al que no anava des de l'any 2006. Vaig sellar la tela tard i de casualitat vaig anar a parar al mirador que hi ha just sortint de Tossa en direcció a Sant Feliu de Guíxols... s'hi estava tranquil i còmode i allà em vaig quedar. Feia anys que no pintava paisatge al natural i vaig notar mooolta falta de pràctica tot i que el retrobament amb aquesta experiència va ser brutal! A l'entregar el quadre ens vam trobar amb en Prada, en David, en Subi i més tard van aparèixer el mestre Cadarso i en Jou amb el seu show. Vam anar tots a fer la cervesa al bar Pirata on ens vam fer uns farts de riure memoràbles abans de que el jurat fes public el seu veredicte i obríssin l'exposició amb les obres de tots els participants.

A la foto, el meu apunt de Tossa, un 40 figura a l'oli fet des del mirador direcció Sant Feliu.